×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 991

گزارش عملکرد دوره های آموزشی ره آوران آفاق صنعت در زمستان سال 1394

10 فروردين 1395, 11:05 ق ظ
آخرین ویرایش در چهارشنبه, 11 فروردين 1395 13:41

 

زمستان سال 94 فصلی پرحرارت و جوش و خروش برای موسسه ره آوران آفاق صنعت بود. در این فصل با تلاش همکاران خوبمان در واحد آموزش توانستیم در تمام دوره های آموزشی که در داخل موسسه یا در محل سازمانها برنامه ریزی و برگزار کردیم، بجز یک دوره آموزشی عمکلرد موفقی داشته باشیم. متاسفانه در میان دوره های آموزشی برون سازمانی ما در فصل زمستان، دوره آموزشی سیستم ارتینگ و صاعقه گیرها با تدریس مهندس سعید روان ارزیابی قابل قبولی نداشت.

عناوین دوره های آموزشی برون سازمانی ما در فصل زمستان عبارتند از:

SPSS مدیریتی

انواع و کاربرد تجهیزات دوار در صنعت نفت

سیستم ارتینگ و صاعقه گیر

نگهداری و تعمیر جعبه دنده های صنعتی

آموزش پرسنل خدمات و پیش خدمت های اداری

آب بندهای مکانیکی (انواع، کاربرد، انتخاب و نگهداری)

قوانین کار و تامین اجتماعی

آشنایی با شیرهای صنعتی و کاربرد آنها

حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع

انواع و کاربرد تجهیزات دوار در صنعت نفت

  FS مدیریتی

قوانین بیمه و تامین اجتماعی

استانداردهای برق

روشهای ایجاد انگیزش در کارکنان

آشنایی با شیرهای صنعتی و کاربرد آنها

سیستم ارتینگ و صاعقه گیرها

اصول ایمنی و پیشگیری از حوادث کار

توسعه مهارت های کلیدی مدیریت و سرپرستی

اصول هیدرولیک و الکتروهیدرولیک

آشنایی با تجهیزات دوار در صنعت نفت

انواع ولوها و تعمیر آن ها

میکروکنترلرها

پیاده سازی موثر cmms در سازمان

استراتژی های نگهداری و تعمیرات

مدیریت عملکرد (ویژه سرپرستان)

هم محوری کوپلینگ ها

اصول مدیریت و سرپرستی

انتخاب ،تعمیر و نگهداری پمپ ها

آشنایی با مدیریت HSE

سلامت بهداشت و روان

تهیه مدارک PFD& PID

 

موسسه ره آوران آفاق صنعت همچنین فعالیتهای بسیار خوبی در برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی در فضای داخلی موسسه داشت. عناوین این دوره های آموزشی در زیر آمده است:

 

 

*دوره آموزشی PRINCE2 یکی از دوره های آموزشی موسسه بود که در اواخر زمستان با موفقیت برگزار شد.  با توجه به تخصصی بودن و حساسیت مدیریت روی این دوره آموزشی، خوشبختانه با تدریس بسیار عالی استاد، این دوره آموزشی حایز امتیاز 94 گردید.

 

*دوره آموزشی پیاده سازی برنامه تضمین کیفیت در آموزش سازمانی با رویکرد تعامل نیازسنجی و اثربخشی آموزشی، با حضور مدیران آموزش از سازمانها و صنایع مختلف حضور داشتند. موسسه ره آوران آفاق صنعت با پشتوانه برگزاری 3 دوره همایش ملی آسیب شناسی آموزش سازمانی، بسیاری از دوره های آموزشی و کارگاههای تخصصی جدید را طراحی، برنامه ریزی و اجرا می نماید. این دوره آموزشی نیز با تدریس دکتر اباصلت خراسانی با موفقیت برگزار شد.

 

*دوره آموزشی تجزیه و تحلیل صورتهای مالی یکی از دوره های عمومی موسسه در حوزه مالی است که در زمستان سال 94 برگزار شد.

 

 

 

*موسسه ره آوران آفاق صنعت به عنوان مرجع تخصصی طراحی و برگزاری دوره های آموزشی و رویدادهای ملی حوزه انبار تاکنون بیشترین دوره های آموزشی تخصصی در این زمینه را برنامه ریزی و اجرا نموده است. در همین راستا دوره های آموزشی « حسابداری انبار و موجودی کالا » و « سیستمها و روشهای کاربردی انبارداری، انبارگردانی و ارزیابی موجودی کالا » و « مدیریت سفارشات و روشهای پیش بینی تقاضا در انبار و مراکز توزیع » در محل مؤسسه ره آوران آفاق صنعت برگزار گردید.

 

 

 

*جدیدترین برنامه آموزشی موسسه ره آوران آفاق صنعت، سمینار آموزشی "مدیریت تامین امنیت در انبارها و مراکز ذخیره سازی و توزیع کالا" بود که در هفته آخر اسفند سال 94 برگزار شد. موسسه ره آوران آفاق صنعت به عنوان مرجع تخصصی طراحی و برنامه ریزی آموزشهای حوزه انبار و ذخیره سازی کالا این رویداد را برای اولین بار در کشور اجرا کرد. نظر به درخواستهای متوالی مدیران و کارشناسان این حوزه دومین سمینار تخصصی "مدیریت تامین امنیت در انبارها و مراکز ذخیره سازی و توزیع کالا"، در سال 95 برنامه ریزی شده و در زمان خود اطلاع رسانی می گردد.

 

 

 

 

*دوره آموزشی "بررسی کاربردی قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی" با حضور استاد محمد جواد الهیان یکی از دوره های آموزشی عمومی موسسه است که طبق معمول با موفقیت برگزار شد.

 

 

 

*ره آوران آفاق صنعت در برگزاری دوره های آموزشی حوزه بازرگانی همیشه فعالیتهای خوب و متفاوتی داشته است. دوره آموزشی "آشنایی با انواع قراردادهای بازرگانی و امور حقوقی مرتبط با آن" از جمله دوره های آموزشی این حوزه بود که با موفقیت برگزار شد.

 

 

*موسسه ره آوران آفاق صنعت به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین موسسه آموزشی در صنعت دارو، فعالیتهای بسیار ویژه و متفاوتی را در زمستان سال 94 انجام داد. گذشته از نخستین سمینار تخصصی مدیریت و بازرسی انباردارو که با حمایت همه جانبه سازمان غذا و داروی کشور و با حضور بالاترین سطوح مدیریتی این سازمان برگزار و تبدیل به یکی از پرافتخارترین دستاوردهای ما در حوزه دارو شد، دوره های آموزشی خوبی را در زمستان سال 94 برگزار کردیم.

 

 

 

مهمترین دوره آموزشی ما در بخش دارو، کارگاه تخصصی « استراتژیهای بهینه سازی عملیات تولید در صنایع دارویی » بود. این کارگاه آموزشی ویژه مدیران ارشد صنایع داروسازی برنامه ریزی شده و طی 3 روز و با حضور 3 نفر از بهترین اساتید کشور در هتل المپیک برگزار شد.

 

 

 

  

   

دوره های آموزشی «شناسایی و کنترل آلودگی در فضاهای تمیز» و «کنترل کیفیت و مستندسازی براساس PICS» از دیگر برنامه های آموزشی ما در این فصل بودند.

 

 

 

 

*دوره آموزشی « مدیریت زمان » یکی از دوره های آموزشی مؤسسه در فصل زمستان بود که با موفقیت برگزار گردید.

 

 

*دوره آموزشی « اصول بایگانی و روشهای ثبت و نگهداری اسناد » یکی از دوره های آموزشی موسسه ره آوران آفاق صنعت است که در طول سال چند بار اجرا می گردد.

 

 

 

*یکی از دوره های آموزشی جدید که توسط واحد آموزش طراحی شد، دوره آموزشی « اصول طراحی قالب و فرآیند آزمون در ساخت قطعات لاستیکی » است. این دوره آموزشی در روزهای پایانی سال و با حضور و ارایه ارزشمند مهندس قدیری اجرا شد.

 

 

 

*موسسه ره آوران آفاق صنعت از ابتدای فعالیت 15 ساله خود در زمینه برگزاری دوره های آموزشی صنعت سیم و کابل فعالیت داشته و جزء اولین موسسات آموزشی همکار انجمن سیم و کابل ایران محسوب می گردد. واحد آموزش در سال گذشته علاوه بر دوره های آموزشی روتین این صنعت موفق شد سه دوره جدید و تخصصی را در حوزه سیم و کابل طراحی و اجرا نماید. آخرین دوره آموزشی از این دست با عنوان « بازرسی و تست کابلهای ابزار دقیق ، برق فشار ضعیف و متوسط » در زمستان سال 94 برگزار گردید.

 

 

*ره آوران آفاق صنعت در راستای فعالیتهای خود در شناسایی و پاسخ به نیازهای آموزشی سازمانها و صنایع در قالب طراحی دوره های آموزشی جدید و کاربردی، دوره آموزشی « برنامه ریزی و مدیریت امور ورزش در سازمان » را برنامه ریزی و اجرا کرد. با توجه به استقبالی که از این دوره آموزشی شد، این دوره آموزشی به فاصله دو ماه برای دومین بار تکرار شد.

در خصوص این دوره آموزشی در حال برنامه ریزی های ویژه و بسیار متفاوتی هستیم که در زمان خود اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

*دوره آموزشی "ابزارهای مؤثر بر مدیریت آموزش سازمانی"، از جمله دوره های آموزشی برگزار شده در روزهای پایانی سال 94 بود. به این ترتیب آخرین برنامه آموزشی ما در داخل موسسه با عکس یادگاری فراگیران در کنار سفره هفت سین به پایان رسید.

*مدیریت ره آوران آفاق صنعت، موفقیتهای مؤسسه را نتیجه لطف پروردگار، همکاری مدیران و متولیان آموزش، اساتید محترم مؤسسه و تلاش مجدانه تمامی همکاران مؤسسه دانسته و برخود وظیفه می داند از تمامی این عزیزان صمیمانه قدردانی نماید. تلاشمان این است در آینده با تکیه بر همین پشتوانه های ارزشمند، به موفقیتهای بزرگتری دست پیدا کنیم.

 

 

آدرس پستی

مرکز آموزش موسسه ره آوران آفاق صنعت:

تهران-خیابان دکتر شریعتی-روبروی خیابان ملک-

خیابان شهید باقری شبستری-شماره 42

تلفن : 6-77680712    7-77632283 

فاکس :                                                            77539268

ایمیل :                                    info@afaghsanatgroup.com

وب سایت :                              www.afaghsanatgroup.com