×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 602

گزارش عملکرد موسسه آموزشی برتر کشور در شش ماهه دوم سال 95

6 خرداد 1396, 12:35 ب ظ
آخرین ویرایش در چهارشنبه, 10 خرداد 1396 13:23

 گزارش عملکرد موسسه آموزشی برتر کشور در شش ماهه دوم سال 95
 

نیمه دوم سال 95 یک مقطع بسیار پرکار و پر افتخار برای موسسه ره آوران آفاق صنعت بود.

در این دوره زمانی علاوه بر موفقیت در برگزاری دهها عنوان دوره آموزشی کاربردی، سمینار تخصصی و همایش ملی، ره آوران آفاق صنعت موفق شد در جایزه ملی تعالی آموزش به عنوان موسسه آموزشی برتر انتخاب شود. افتخاری که در نتیجه لطف پروردگار و تلاش مستمر کارکنان برای اولین بار در کشور اتفاق افتاد و برگ دیگری بر افتخارات موسسه افزود.

در ادامه گزارش مختصر و تصویری از فعالیتهای انجام شده توسط این موسسه در نیمه دوم سال 95 که در قالب؛ همایشهای ملی، سمینارهای تخصصی و دوره های آموزشی کاربردی بوده اند تقدیم شما بازدید کننده ی گرامی می گردد:

 

       

همایش ملی « رفتار شناسی حریق » با رویکرد مدیریت پیشگیری و اطفاء در حوادث

 

دومین همایش ملی «رفتار شناسی حریق » با رویکرد مدیریت پیشگیری و اطفاء در حوادث» که توسط موسسه ره آوران آفاق صنعت برگزار می گردد،

در حال حاضر بزرگترین و کاربردی ترین رویداد تخصصی کشور در حوزه حریق است و حضور بیش از 330 نفر از مدیران و کارشناسان تراز اول کشور در این همایش نشانگر اهمیت این رویداد ملی بود.

گزارش تصویری این رویداد در بخش "جدیدترین اخبار و رویدادها"  و همچنین بخش "همایشها و سمینارهای علمی برگزار شده" در همین سایت در دسترس شماست.

 

                       

 

   

 

  همایش ملی « آسیب شناسی آموزش سازمانی » با رویکرد تجربیات اجرایی در سازمانها

 

چهارمین مجمع  تخصصی مدیران و کارشناسان آموزش با عنوان همایش ملی « آسیب شناسی آموزش سازمانی» با رویکرد تجربیات اجرایی در سازمانها یکی دیگر از رویدادهای ملی بود که توسط موسسه ره آوران آفاق صنعت برگزار شد .

ره آوران آفاق صنعت به عنوان دبیرخانه اجرایی مجمع تخصصی مدیران و کارشناسان آموزش با تکیه بر سوابق برنامه ریزی و اجرایی سه دوره گذشته عملکرد موفقی در برگزاری چهارمین دوره این رویداد داشت.

در این رویداد که شامل بخشهای مختلفی از جمله؛ سخنرانیهای اصلی، ارایه مقالات و تجربیات مدیران و کارشناسان آموزش و نمایشگاه جانبی بود، براساس رویکرد همایش مطالب کاربردی و همچنین تجربیات عملی این حوزه ارایه می گردد.

در چهارمین مجمع تخصصی مدیران آموزش همچنین از تجربیات برتر در حوزه آموزش کارکنان تقدیر شد.

اتفاق دیگری که بسیار قابل توجه بود و برای اولین بار در کشور اتفاق افتاد، برگزاری مراسم تقدیر از پیشکسوتان آموزش سازمانی بویژه مدیران و کارشناسانی بود که بعد از سالها اشتغال در این حوزه به افتخار بازنشستگی نایل شده بودند.

گزارش تصویری این رویداد در بخش "جدید ترین اخبار و رویدادها" و همچنین بخش "همایشها و سمینارهای علمی برگزار شده" در همین سایت در دسترس شماست.

  

                      

 

 

    سمینار تخصصی « اصول انگیزش و توانمندی زنان در محیط کار »

 

نخستین سمینار تخصصی "اصول انگیزش و توانمندی زنان در محیط کار" ره آوران آفاق صنعت در طراحی و برنامه ریزی رویدادهای آموزشی جدید در کشور پیشتاز است.

در همین راستا اولین سمینار تخصصی "اصول انگیزش و توانمندی زنان در محیط کار" توسط کارشناسان موسسه طراحی و در تاریخ 28 دیماه 95 در مرکز همایشهای صدرا برگزار شد.

در این سمینار که حضور گسترده شرکت کنندگان زن و البته تعدادی از مدیران و کارشناسان مرد حضور داشتند، دو تن از بهترین اساتید کشور به ارایه مطالب خود در زمینه موضوع سمینار پرداختند. دکتر احمد حلت استاد روانشناسی موفقیت کشور و همچنین دکتر حمید رضا فرهمند اصل، پدیده روانشناسی انگیزش کشور سخنرانان این رویداد بسیار موفق بودند.

لازم به ذکر است دومین سمینار تخصصی "اصول انگیزش و توانمندی زنان در محیط کار" در تاریخ 8 شهریور ماه 96 برگزار می گردد که شامل برنامه های آموزشی بسیار جالب، کاربردی و متفاوتی خواهد بود .

گزارش تصویری این رویداد در بخش "جدید ترین اخبار و رویدادها"  و همچنین بخش "همایشها و سمینارهای علمی برگزار شده" در همین سایت در دسترس شماست.

 

                        

 

 

   

 

      سمینار آموزشی « تعادل بین کار و زندگی : خانواده در جهان امروز »

 

در سال 95 موفق به برگزاری دو رویداد متفاوت در شهر زیبای شیراز شدیم. پس از برگزاری سمینار « روانشناسی شغل و خانواده در سازمان شاد و با انگیزه »

با سخنرانی بسیار متفاوت دکتر آزمندیان، سمینار آموزشی « سمینار آموزشی تعادل بین کار و زندگی : خانواده در جهان امروز » با ارایه بسیار عالی دکتر سیما فردوسی در شیراز برگزار شد .

گزارش تصویری این رویداد در بخش "جدید ترین اخبار و رویدادها"  و همچنین بخش "همایشها و سمینارهای علمی برگزار شده" در همین سایت در دسترس شماست.

 

                         

 

 

در ادامه سلسه رویدادهایی که در حوزه انگیزش سازمانی برنامه ریزی شده، دومین سمینار تخصصی «سازمان شاد ، کارکنان موفق» در تاریخ 29 شهریور 96 در تهران برگزار می گردد.

شرکت کنندگان در این سمینار شاهد برنامه های آموزشی سراسر انگیزشی و شاد خواهد بود که اطلاعات مربوط به آن در زمان مناسب در سایت موسسه ره آوران آفاق صنعت قرار خواهد گرفت.

 

 

      برخی از دوره های آموزشی برگزار شده در محل ساختمان آموزش:

ره آوران آفاق صنعت دوره های آموزشی بسیاری را در نیمه دوم سال 95 در محل ساختمان آموزش موسسه برگزار کرد. در این دوره های آموزشی فراگیرانی از سازمانها و شرکتهای سراسر کشور حضور داشته و از خدمات موسسه آموزشی برتر کشور استفاده کردند. گزارش تصویری برخی از این دوره های آموزشی در ادامه تقدیم شما می گردد:

- دوره آموزشی « اصول بایگانی و روشهای ثبت و نگهداری اسناد » در حوزه آموزشهای عمومی موسسه

 

 

- دوره آموزشی « الزامات بهره برداری از سیستمهای آبساز » در صنایع دارویی

ره آوران آفاق صنعت به عنوان قدیمی ترین و بزرگ ترین موسسه آموزشی در حوزه آموزشهای تخصصی صنعت دارو فعالیت می نماید. در این راستا و طی بیش از 15 سال فعالیت خود در دوره های آموزشی بسیاری را در این حوزه تخصصی برنامه ریزی و اجرا نموده است .در همین خصوص با بروز آوری آموزشهای حوزه سیستمهای آبساز در صنعت دارو ، دوره آموزشی « الزامات بهره برداری از سیستمهای آبساز در صنایع دارویی » را برنامه ریزی و تنها در نیمه دوم سال 95 موفق شد 3 بار این دوره آموزشی را اجرا کند.

 

 

 

- دوره آموزشی « برنامه ریزی و کنترل تولید » در حوزه آموزشهای مهندسی صنایع

 

 

 

- دوره آموزشی « اصول عیب یابی ، نگهداری و تعمیرات ترانسفورماتورهای توزیع ، قدرت و اندازه گیری » در حوزه آموزشهای فنی و مهندسی

 

 

- دوره آموزشی « مدیریت اموال و داراییهای ثابت و جمع داری اموال »

ره آوران آفاق صنعت به عنوان مرجع تخصصی برگزار کننده رویدادهای علمی و فنی در حوزه انبار و مراکز ذخیره و توزیع کالا فعالیت می نماید.

در همین رابطه دوره های آموزشی بسیاری را در این حوزه تخصصی برنامه ریزی و برگزاری نموده است . از جمله دوره های آموزشی مرتبط با این حوزه تخصصی ، دوره آموزشی « مدیریت اموال و داراییهای ثابت و جمع داری اموال » است.

 

 

 

 

- دوره آموزشی کاربردی « جوشکاری با گاز آرگون » در حوزه آموزشهای فنی و مهندسی

 

 

- دوره آموزشی « روشهای مدیریت در انبارداری نوین و آشنایی با انبارهای مکانیزه »

مرجع تخصصی برگزار کننده رویدادهای علمی و فنی در حوزه انبار و مراکز ذخیره و توزیع کالا در راستای فعالیتهای آموزشی خود دوره آموزشی « روشهای مدیریت در انبارداری نوین و آشنایی با انبارهای مکانیزه » را برگزار کرد.

 

 

- دوره آموزشی « کالیبراسیون عمومی » در حوزه آموزشهای فنی و مهندسی

 

 

- دوره اموزشی « کمپرسورهای صنعتی ، اصول عیب یابی، نگهداری و تعمیرات » در حوزه آموزشهای فنی و مهندسی

 

 

- دوره آموزشی تخصصی « گزارش گیری مالی برای مدیران غیرمالی »

در حوزه آموزشهای مالی با بروزآوری دوره آموزشی « مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی »، دوره آموزشی تخصصی « گزارش گیری مالی برای مدیران غیرمالی » برگزار شد.

 

 

- سمینار آموزشی « مدیریت آشوب سازمانی »

برای اولین توسط موسسه ره آوران آفاق صنعت با حضور پرفسور علیرضا یوسفی برگزار شد. این سمینار آموزشی نیز بروز آوری شده و در تابستان 96 مجدد برگزار می گردد.

 

 

- سمینار آموزشی « مذاکره تلفنی موفق »

سمینار آموزشی « مذاکره تلفنی موفق » دوبار در سال 95 برگزار گردید. این سمینار آموزشی برای سومین بار در تیرماه 96 برگزار می گردد. خصوصیت بارز این سمینار علاوه بر کاربردی بودن، هزینه بسیار پایین آن بود.

 

 

- دوره آموزشی « مدیریت کیفیت میکروبی »(MQM) که با حضور فراگیرانی از شرکتهای دارویی و غذایی برگزار شد.

 

 

- دوره آموزشی « برنامه ریزی و طراحی فرآیند دریافت، ارسال و کنترل کالا »

مرجع تخصصی برگزاری رویدادهای علمی و فنی حوزه انبار و و مراکز ذخیره و توزیع کالا دوره آموزشی « برنامه ریزی و طراحی فرآیند دریافت، ارسال و کنترل کالا » را در نیمه دوم سال برگزار کرد.

 

 

- دوره آموزشی « بررسی کاربردی قوانین کار و تامین اجتماعی » از سری دوره های آموزشی حوزه مدیریت

 

 

- دوره آموزشی « کارگاه عملی مستندسازی در صنایع دارویی » از دوره های آموزشی تخصصی حوزه صنعت دارو

 

 

- دوره آموزشی « مدیریت پساب و تصفیه فاضلاب های صنعتی در صنایع غذایی »

 

 

- دوره آموزشی « مدیریت پسماند، تصفیه فاضلاب و امحاء مواد شیمیایی در صنایع دارویی  »

که توسط دوتن از بهترین اساتید کشور برگزار شد. ره آوران آفاق صنعت قدیمی ترین و بزرگ ترین موسسه آموزشی در حوزه صنعت دارو است.

 

 

 

- کارگاه تخصصی « اصول پیاده سازی مدیریت دانش » 

کارگاه تخصصی « اصول پیاده سازی مدیریت دانش » همراه با تور آموزشی و بازدید از نمونه اجرایی در شرکت پالایش نفت تهران دو بار در سال 95 اجرا شد. این برنامه آموزشی و شکل اجرایی آن برای اولین بار در کشور توسط موسسه ره آوران آفاق صنعت با همکاری شرکت پالایش نفت تهران برگزار گردید. در این دوره آموزشی علاوه بر پرداختن به آموزشهای تئوری ، نمونه اجرایی استقرار سیستم مدیریت دانش نیز برای فراگیران تشریح شد.

 

سومین کارگاه تخصصی « اصول پیاده سازی مدیریت دانش » نیز برنامه ریزی گردیده و در تابستان سال 96 برگزار خواهد شد.

 

 

 

- دوره آموزشی « GMP تخصصی در صنایع آرایشی وبهداشتی » از دوره های آموزشی حوزه صنایع آرایشی بهداشتی

 

 

- دوره آموزشی « شناخت و عیب یابی بیرینگها و یاتاقانهای صنعتی  » در حوزه آموزشهای فنی و مهندسی

 

 

 

-دوره آموزشی « مدیریت و برنامه ریزی امور ورزش کارکنان » 

ره آوران آفاق صنعت نخستین طراح و مجری برنامه های آموزشی حوزه ورزش سازمانی است.

چهارمین دوره آموزشی « مدیریت و برنامه ریزی امور ورزش کارکنان » در نیمه دوم سال 95 برگزار شد. این دوره آموزشی برای پنجمین بار در تابستان سال 96 برگزار می گردد.

 

 

- دوره آموزشی « تعادل بین کار و زندگی » در حوزه آموزشهای عمومی

 

 

- کارگاه تخصصی « کارتیمی با رویکرد مدل جهانی DISK »

کارگاه تخصصی « کارتیمی با رویکرد مدل جهانی DISK » از جمله دوره های آموزشی موفق واحد آموزش بود که بصورت کارگاهی و همراه با انجام تستهای تخصصی برگزار شد.

 

 

- دوره آموزشی « مدیریت ایمنی فرآیند PSM » در حوزه آموزشهای حوزه HSE

 

 

- دوره آموزشی « کالیبراسیون عمومی » در حوزه آموزشهای کیفیت

 

 

- دوره آموزشی « مدیریت و کنترل تولید آرد در صنعت » در حوزه دوره های آموزشی صنایع غذایی

 

 

- دوره آموزشی « اصول روانکاری و آشنایی با سایش و روغنهای صنعتی » در حوزه دوره های آموزشی فنی و مهندسی

 

  

- دوره آموزشی « الزامات توسعه و ارزیابی عملکرد ورزش سازمانی»

 با توجه به نیاز سازمانها و استقبال از دور ه های آموزشی حوزه ورزش سازمانی، دوره آموزشی « الزامات توسعه و ارزیابی عملکرد ورزش سازمانی» توسط واحد آموزش موسسه ره آوران آفاق صنعت طراحی و در ادامه فعالیتهای خود در این زمینه برگزار گردید.

 

 

 

- دوره آموزشی « الزامات مدیریت کیفیت در انبار » از دیگر دوره های آموزشی حوزه انبار و کالا

موسسه ره اوران آفاق صنعت به عنوان مرجع تخصصی برگزاری رویدادهای علمی و فنی حوزه انبار و کالا فعالیت میکند.

 

 

- دوره آموزشی « نحوه انتخاب و استفاده از استبلایزرها در انواع فرآورده های لبنی » از دوره های آموزشی حوزه صنایع غذایی

 

 

- دوره آموزشی « اصول و فنون حرفه ای خدمات پذیرایی و تشریفات » در حوزه دوره های آموزشی عمومی

 

 

- دوره آموزشی « سیستمهای ردیابی و  اندازه گیری در فرآیند تولید » در حوزه دوره های آموزشی مهندسی صنایع

این دوره با استقبال بی سابقه مواجه شد.

 

 

- دوره آموزشی « قانون مالیاتهای مستقیم » در حوزه دوره های آموزشی حوزه مالی و بازرگانی

 

 

سومین دوره آموزشی « شناخت و کارکرد ماشین های کشش » در حوزه آموزشهای تخصصی صنعت سیم و کابل

 

 

- دوره آموزشی « مدیریت و کنترل اقلام مازاد و راکد در انبار »

سومین دوره آموزشی « مدیریت و کنترل اقلام مازاد و راکد در انبار » از حوزه آموزشهای تخصصی انبار و مراکز ذخیره و توزیع کالا

 

 

- دوره آموزشی « توسعه مهارتهای کارشناسی در آموزش منابع انسانی »

ره آوران آفاق صنعت به عنوان دبیرخانه اجرایی مجمع تخصصی مدیران و کارشناسان آموزش فعالیت می نماید. در همین رابطه دوره آموزشی « توسعه مهارتهای کارشناسی در آموزش منابع انسانی » توسط این دبیرخانه طراحی و به جامعه آموزش سازمانی کشور معرفی گردید. این دوره آموزشی سه بار در سال 95 اجرا شد که آخرین آن ، در واقع آخرین دوره آموزشی سال 95 موسسه ره آوران آفاق صنعت بود که با استقبال از نوروز در تاریخ 23 و 24 اسفندماه و با استقبال چشمگیر کارشناسان آموزش برگزار گردید.

 

 

   

 

برخی از دوره های آموزشی برگزار شده در استانهای مختلف کشور:

ره آوران آفاق صنعت فعالیت های گسترده ایی در برگزاری دوره ها و سمینار های آموزشی در خارج از تهران دارد.

در همین رابطه دوره های آموزشی زیر در نیمه دوم سال 1395 در استانهای مختلف کشور برگزار شد:

- سیستم ها و روش های انبارداری و انبارگردانی و ارزیابی موجودی کالا

- عیب یابی موتورهای الکتریکی

- کاربرد GIS و طراحی تفصیلی درفضای سبز شهری

- برقراری تعادل بین کار و زندگی (با رویکرد روانشناسی)  ( 12 دوره)

 - اصول و مبانی شیرهای صنعتی

- روان شناسی صنعتی

- اصول حسابداری و بودجه ریزی دولتی

- اصول مهارت های سرپرستی

 - نگهداری و تعمیرات مبدل های حرارتی

- تعمیرات اساسی توربین ها

- اصول نگهبانی

- قدرت بیان و توانایی خوب صحبت کردن

- طرح تکریم ارباب رجوع

- تجهیزات ثابت در صنایع نفت و گاز

- ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه IMS

- پرورش مهارت های سرپرستی  ( 6دوره)

- مونتاژ و الاین سیستم های انتقال قدرت

- تجزیه و تحلیل صورت های مالی

- آشنایی با حقوق،قوانین و مقررات مالی محیط زیست

- پسماندهای عادی و صنعتی

- بازرسی،نظارت و ارزیابی حر فه ای در حوزه انتظامات و حراست سازمان

- شناخت،عیب یابی و تعمیر پمپ های صنعتی

- طبقه بندی و ارزیابی مشاغل

- ویزیتوری حرفه ای

- روش سنجش مقدار اندوکستین به روش LAL

- نحوه خدمات پذیرایی در سازمان

- سیستم ها و روش های انبارداری و انبارگردانی و ارزیابی موجودی کالا

- مکاتبات اداری به زبان انگلیسی

- مدیریت، بهبود فرآیند و اندازه گیری اثربخشی و کارآیی

- یاتاقانها و بیرینگهای صنعتی

- سیستم اعلام خطر و اطفاء حریق

- روش های تیتراسیون کلاسیک

- مدیریت اموال و دارایی های ثابت(جمع داری اموال)

- آشنایی با 7 ابزار کنترل کیفیت و کاربرد آن

- تست و بازرسی شیرآلات صنعتی

- آیین نگارش، مکاتبات اداری و اصول گزارش نویسی

- تهیه و تنظیم صورتهای مالی

- حسابداری انبار و موجودی کالا

- مدیریت کیفیت میکروبی MQM

- نظام ارزیابی عملکرد کارکنان

- گانینگ و بهداشت فردی در صنایع دارویی

- توانمندسازی منابع انسانی

- دوره تخصصی روابط کارفرما و تامین اجتماعی

- حفاظت فیزیکی و انتظامات

- بودجه و کنترل هزینه های سرمایه ای

- مدیریت شرایط اضطراری

- بازرسی جرثقیل ها

- اداره امور دفتری و سیستم دبیرخانه

- مدلسازی حوادث و ارزیابی پیامد با نرم افزار Phast

- مدیریت سیستم MS -HSE

- اسناد پیوسته و یکنواخت کالا

 - روشهای وصول مطالبات

- آشنایی با اصول انتخاب مواد فلزی، طراحی و ساخت تجهیزات

- الزامات سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت انبار

- شیرهای کنترل و تجهیزات جانبی

- پیشگیری از خشونت در محیط کار

- مدیریت بحران

- روشهای پیشگیری و مدیریت استرس شغلی

- تعمیرات پیشگیرانه تجهیزات الکتریکی

- مدلسازی حوادث و ارزیابی پیامد با نرم افزار Phast

- کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق

- روش های نیازسنجی آموزشی

- مدیریت و کنترل فرآیندهای تصفیه آب در صنایع غذایی

 

آدرس پستی

مرکز آموزش موسسه ره آوران آفاق صنعت:

تهران-خیابان دکتر شریعتی-روبروی خیابان ملک-

خیابان شهید باقری شبستری-شماره 42

تلفن : 6-77680712    7-77632283 

فاکس :                                                            77539268

ایمیل :                                    info@afaghsanatgroup.com

وب سایت :                              www.afaghsanatgroup.com